sobota 4. srpna 2012

CONVERSE ALL STAR

Converse all star, ,,tenisky dnešní moderní doby"
Asi každý teenager této doby zná tenisky converse, někteří z nich; jako i já je považují za fakt nejlepší tenisky! Jsou v hodně barvách, ale i stylech. Jako třeba čisté conversky (celé jsou v jedné barvě), nebo barevné a třeba s ruznými potisky, jako Superman atd :)
Potom se converse rozlišují na druhy: (muužete je najít i tady: Converse original page )
New Converse 2012
Tyto stojí $50.99

Mně se líbí z nových converse tyto; neplátěné, ale kožené

Další druh se jmenuje  Chuck Taylor All Star

$62.99
Druh Converse Canvas Shoes
$45.00

Jack Purcell
$45.00


One Star





Pro Star

Running Shoes



SB Shoes
Converse Slippers
Ty mi připadaj dost směšné :DD

Converse Others


Moje Conversky!!
..jednou budou moje! :D
Modré...muuj sen! :D
 Anglická vlajka, tak tyhle conversky stojí asi 90 dolaru :D

Reggae Converse

A tahle barva je prostě dokonalá !)






Žádné komentáře:

Okomentovat